Voces do pobo galego unidas contra Altri

5 min. de lectura

[GALEGO]

O pasado 15 de decembro, na praza do Obradoiro en Santiago de Compostela reunianse máis de 100.000 persoas de toda Galiza e todo tipo de colectivos: dende ecoloxistas a nacionalistas; asociacións veciñais e de oficios e máis confrarías; partidos políticos do estado español e sindicatos libertarios.

Numerosas voces uníronse en denuncia do proxecto de construcción de un complexo industrial en Palas de Rei por parte da multinacional Altri. O proxecto, que trata de comprar a nosa aprobación cos vacuos conceptos do “crecemento económico” (do que non nos beneficiaremos) e “xeración de emprego” (miserable, mentras destrúe os máis de 8000 traballos que se estima que existen actualmente na mesma área) non é outra cousa que o último intento da clase colonial gobernante de destruír a terra para beneficio dos intereses da metrópole. Altri pretende que renunciemos á terra na que vivimos, o aire que respiramos, e a auga que bebemos polo beneficio dun puñado de oligarcas.

Ángeles Vázquez, conselleira da expoliación do Medio Ambiente, escudaba aos seus patronos coa escusa da lei, defendendo que o papeleo do ecocidio estaba en perfecto orde e que o Goberno –claramente representando á voluntade popular– debía respaldar a Altri, dado que “si hay un proyecto, hay que darle trámite a ese proyecto. Y eso es lo que está haciendo la Xunta”. Cabe destacar que a Xunta, lonxe de actuar coma perfecta árbitra imparcial, cubre o 25% da inversión de Altri con cartos públicos e outro 50% con deuda, poñendo en evidencia que intereses están a defender.

Dende o SELG (Seminario de Estudos Libertarios Galegos) queremos manifestar todo o noso apoio á concentración de este pasado domingo, e transmitir ánimos para seguir loitando. Ao marxe do que traten de convencernos os oligarcas, non somos nin seremos capaces de respirar cartos.

Mais eles poden afogar neles.

[CASTELLANO]

El pasado día 15 de diciembre, en la plaza del Obradoiro de Santiago de Compostela, se reunieron más de 100.000 personas procedentes de toda Galicia y de todo tipo de colectivos; desde ecologistas a nacionalistas; tanto asociaciones vecinales, como de oficios, así como cofradías; partidos políticos del estado español así como sindicatos libertarios. 

Numerosas voces se unieron en denuncia del proyecto de construcción de un complejo industrial en Palas de Rei (Lugo) por parte de la multinacional Altri. El proyecto, que trata de comprar nuestra aprobación mediante el uso de los vacuos conceptos de “crecimiento económico” (del que no nos beneficiaremos) y “generación de empleo” (un empleo miserable, que desplaza a los más de 8000 trabajadores que se estima hacen su labor actualmente en el mismo área) no es sino el último intento de la clase colonial gobernante de destruir la tierra en beneficio de los intereses de la metrópoli. Altri pretende que renunciemos a la tierra en la que vivimos, al aire que respiramos y al agua que bebemos para el beneficio de un puñado de oligarcas.

Ángeles Vázquez, consejera de la explotación del Medio Ambiente, escudaba a sus patronos con la excusa de la ley, defendiendo que el papeleo necesario para el ecocidio estaba en perfecto orden y que el Gobierno –en clara representación de la voluntad popular– debía respaldar a Altri, dado que “si hay un proyecto, hay que darle trámite a ese proyecto. Y eso es lo que está haciendo la Xunta”. Cabe destacar que la Xunta, lejos de actuar como perfecto árbitro imparcial, cubre el 25% de la inversión de Altri empleando fondos públicos, y un 50% adicional a base de deuda, poniendo en evidencia exactamente qué intereses están defendiendo. 

Desde el SELG (Seminario de Estudos Libertarios Galegos) queremos manifestar todo nuestro apoyo a esta concentración, así como transmitir ánimos para continuar la lucha. Al margen de lo que traten de convencernos los oligarcas, no somos ni seremos capaces de respirar dinero.

Pero ellos pueden ahogarse en él.


Las compañeras del Seminario de Estudios Libertarios Galegos.

Comparte este artículo
Deja un comentario

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

thirty nine − thirty two =